• Новини4U
  • ОбразоваНИЕ
    • Професия Студент
    • Гласът на университета
    • Смелите млади
    • ДепартаментЪТ
    • Нрави и Обичаи
  • АrtTube
    • ЧитаТел
    • КиноEкран
    • АванСцена
    • сТИх и разкАЗ
    • AртStreet
    • Музика
  • LifeStyle4U
    • (Не)удобнияТ стол
    • ИзВКУСтвото на храната
    • Бъди позиТИвен
    • Мода
    • Бекстейдж
  • ПоПътя
  • Студентско радио
  • АрхивиТЕ
  • ФотоГалерия
  • Нашите Автори
  • Кои сме ние
  • Новини4U
  • ОбразоваНИЕ
    • Професия Студент
    • Гласът на университета
    • Смелите млади
    • ДепартаментЪТ
    • Нрави и Обичаи
  • АrtTube
    • ЧитаТел
    • КиноEкран
    • АванСцена
    • сТИх и разкАЗ
    • AртStreet
    • Музика
  • LifeStyle4U
    • (Не)удобнияТ стол
    • ИзВКУСтвото на храната
    • Бъди позиТИвен
    • Мода
    • Бекстейдж
  • ПоПътя
  • Студентско радио
  • АрхивиТЕ
  • ФотоГалерия
  • Нашите Автори
  • Кои сме ние
Instagram Facebook-f Tiktok Youtube
Начало Новини4U

Студенти от НБУ със шанс да създадат рекламата на чай “Липтън”

от New Blog 4U
април 4, 2024
в Новини4U
A A
0
Студенти от НБУ със шанс да създадат рекламата на чай “Липтън”

Снимки: Яна Димитрова

Споделете във FacebookСподелете в X

Два екипа студенти от НБУ са класирани за финала на 16-ия Международен конкурс по реклама Ad Venture, който ще се проведе на 26 април в Лондон. Третият класиран екип е от университет в Париж, Франция. Задачата на тазгодишното издание е изработка на рекламна стратегия за световноизвестната марка студен чай „Липтън“.

Младите таланти от екип „Moonrisers“ (Яна Димитрова, Катрин Цолова, Нели Тоскова, Камелия Мишева) и екип „Sunrays“ (Борис Бакалов, Станимир Терзиев, Ива Дриндолова, Антония Николова) ще пътуват за Лондон, за да представят идеите си на живо пред клиента. Те са третокурсници от бакалавърска програма „Реклама“ с ментори гл. ас. д-р Даниела Кадийска, гл. ас. Боряна Гигова и Иван Христов.

„В нашия проект разкрихме вътрешния свят на хората, които често остават неразбрани. Целта ни беше да ги поставим под прожекторите, за да знаят, че са чути. С гордост можем да кажем, че работата ни привлече вниманието на журито и ни изкара на върха, а пътят до него беше осеян с много забавление, силни приятелства и скъпи спомени“, казват момичетата от екип “Moonrisers” . „Да работиш по бриф за своето поколение е най-сладкия момент, който все повече ще ни се случва“, допълват от “Sunrays”.

Снимки: Яна Димитрова

А ето и коментарите на част от експертите, участвали в конкурса:

„Дълбочината, обхватът и качеството на изследванията и прозренията в тазгодишните предложения бяха изключителни! Също както и уменията приложени към творческите идеи – фантастични и добре формулирани отговори на зададения бриф. Абсолютна радост е да защитавам бъдещите звезди на нашата индустрия“, сподели Joanne Booth, председател на журито за 2024 г. И стратегически директор в Dentsu Creative.

„Стандартът на заявките беше невероятно висок, тъй като екипите внесоха някои наистина забележими стратегически и творчески умения. Нямаме търпение да видим как ще оживeят идеите на избраните финалисти“, коментира Jacqueline Koutoumas, Global Brand Manager Digital, Pepsi Lipton.

Ad Venture е първото паневропейско състезание, организирано от Европейския институт за обучение по търговски комуникации (edcom) и Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA), което всяка година събира над 300 студенти по комуникации от университети в Европа и други страни, предоставяйки им възможност да работят по казуси зададени от реални клиенти. Победителите в студентския конкурс получават билет за Cannes Lions International Festival of Creativity, където имат възможност за срещи с емблематични личности и обогатяване на уменията чрез наблюдение на водещи рекламни проекти и стратегии, определящи бъдещето на комуникационната индустрия.

Свързани Публикации

„Света Неделя“, 1925: какво се случва, когато идеологията заглуши човечността

„Света Неделя“, 1925: какво се случва, когато идеологията заглуши човечността

април 18, 2025
Тодор Александров – последният цар на планините

Тодор Александров – последният цар на планините

ноември 25, 2024
Счупи стъкленицата с мастило от мръсен въздух! Пишем бъдещето начисто

Счупи стъкленицата с мастило от мръсен въздух! Пишем бъдещето начисто

ноември 25, 2024

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Търси …

Няма резултат
Вижте всички резултати

Рубрики

Популярни

Любов, страст и религия в изложбата ,,Песен на песните. Отгласи’’
Култура

Любов, страст и религия в изложбата ,,Песен на песните. Отгласи’’

от New Blog 4U
май 12, 2025
Девет хубави песни се борят за любовта на публиката във второто издание на конкурса „New University Talent“
Музика

Девет хубави песни се борят за любовта на публиката във второто издание на конкурса „New University Talent“

от New Blog 4U
май 13, 2025
Крис Захариев пред NewBlog 4U: как се разказват истории, които докосват?
(Не)удобнияТ стол

Крис Захариев пред NewBlog 4U: как се разказват истории, които докосват?

от New Blog 4U
май 10, 2025

Най-нови

Девет хубави песни се борят за любовта на публиката във второто издание на конкурса „New University Talent“

Хакатонът – работа, забавление и нови приятелства

Любов, страст и религия в изложбата ,,Песен на песните. Отгласи’’

Крис Захариев пред NewBlog 4U: как се разказват истории, които докосват?

Поезия на тревата и Таро под терасата

Щраусът на Нора Ампова или защо изкуството е вечно

Събития Събития Събития

Новини4U

ОбразоваНИЕ

  • Професия Студент
  • Гласът на университета
  • Смелите млади
  • ДепартаментЪТ
  • Нрави и Обичаи
  • Професия Студент
  • Гласът на университета
  • Смелите млади
  • ДепартаментЪТ
  • Нрави и Обичаи

АrtTube

  • ЧитаТел
  • КиноEкран
  • АванСцена
  • сТИх и разкАЗ
  • AртStreet
  • Музика
  • ЧитаТел
  • КиноEкран
  • АванСцена
  • сТИх и разкАЗ
  • AртStreet
  • Музика

LifeStile4U

  • (Не)удобнияТ стол
  • Бъди позиТИвен
  • ИзВКУСтвото на храната
  • Мода
  • Бекстейдж
  • (Не)удобнияТ стол
  • Бъди позиТИвен
  • ИзВКУСтвото на храната
  • Мода
  • Бекстейдж

ПоПътя

Студентско радио

ФотоГалерия

АрхивиТЕ

Нашите Автори

Кои сме ние

NB4U-Logo

Гласът на студента!

Най-четени

Любов, страст и религия в изложбата ,,Песен на песните. Отгласи’’

Крис Захариев пред NewBlog 4U: как се разказват истории, които докосват?

Поезия на тревата и Таро под терасата

Най-коментирани

Любов в чаша кафе

Познавате ли Дида от „Диада“?

Пет книги за (не)порасналите

За контакти

  • +359 889 128 861
  • newblog@nbu.bg

Следвайте ни в

Instagram Facebook-f Tiktok Youtube
Проектът е реализиран с финансовата подкрепа на Централен фонд за стратегическо развитие към Настоятелството на НБУ.
Уеб дизайн от SEOMAX.bg
  • Общи условия за ползване
  • Защита на личните данни
  • Общи условия за ползване
  • Защита на личните данни
Бисквитки

За да осигурим най-доброто изживяване, използваме технологии като "бисквитки" за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието за тези технологии ще ни позволи да обработваме данни като поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да се отрази неблагоприятно на определени функции и характеристики.

Функционални Always active
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Настройки
{title} {title} {title}
Няма резултат
Вижте всички резултати
  • Новини4U
  • ОбразоваНИЕ
    • Професия Студент
    • Гласът на университета
    • Смелите млади
    • ДепартаментЪТ
    • Нрави и Обичаи
  • АrtTube
    • ЧитаТел
    • КиноEкран
    • АванСцена
    • сТИх и разкАЗ
    • AртStreet
    • Музика
  • LifeStyle4U
    • (Не)удобнияТ стол
    • ИзВКУСтвото на храната
    • Бъди позиТИвен
    • Мода
    • Бекстейдж
  • ПоПътя
  • Студентско радио
  • АрхивиТЕ
  • ФотоГалерия
  • Нашите Автори
  • Кои сме ние
  • Новини4U
  • ОбразоваНИЕ
  • Нрави и Обичаи
  • ДепартаментЪТ
  • Гласът на университета
  • Смелите млади
  • Професия Студент
  • АrtTube
  • ЧитаТел
  • КиноEкран
  • АванСцена
  • сТИх и разкАЗ
  • AртStreet
  • Музика
  • LifeStyle4U
  • (Не)удобнияТ стол
  • ИзВКУСтвото на храната
  • Бъди позиТИвен
  • Мода
  • Бекстейдж
  • ПоПътя
  • Студентско радио
  • АрхивиТЕ
  • ФотоГалерия
  • Нашите Автори
  • Кои сме ние
  • Новини4U
  • ОбразоваНИЕ
  • Нрави и Обичаи
  • ДепартаментЪТ
  • Гласът на университета
  • Смелите млади
  • Професия Студент
  • АrtTube
  • ЧитаТел
  • КиноEкран
  • АванСцена
  • сТИх и разкАЗ
  • AртStreet
  • Музика
  • LifeStyle4U
  • (Не)удобнияТ стол
  • ИзВКУСтвото на храната
  • Бъди позиТИвен
  • Мода
  • Бекстейдж
  • ПоПътя
  • Студентско радио
  • АрхивиТЕ
  • ФотоГалерия
  • Нашите Автори
  • Кои сме ние
  • Нашите Автори
  • ФотоГалерия
  • АрхивиТЕ
  • Нашите Автори
  • ФотоГалерия
  • АрхивиТЕ
Instagram Facebook-f Tiktok Youtube