автор и водещ: Любослав Венев
Борис Стоянов е завършил специалност „Реклама“ в Нов български
университет. Казва, че рекламата не се учи, а се живее. Още от първия
ден в университета изгражда връзки с бъдещи колеги и партньори,
включително и със своята съпруга. Учебният подход му позволява да трупа
опит чрез практически знания и умения. Университетът се превръща в
„безопасен аквариум“, в който може да греши, да опитва и да расте.
Борис започва стажове още след първи курс – първо като копирайтър, после
в акаунт мениджмънта. Изпраща cold e-mail-и, търси възможности, участва
активно в работния процес. Така намира своето място в света на
дигиталния маркетинг.
Сред големите му успехи са: второ място от Young Lions Bulgaria 2024;
победител в Publicis Groupe Worldwide internal AI competition и от
ADC*E #GreatnessChallange 2023 с проекта “CallME”; победител в Publicis
Bulgaria internal AI competition 2023 и EACA Edcom AdVenture 2022
Competition с проект за японската бира Аsahi.
Тези постижения утвърждават Борис Стоянов като професионалист от ново
поколение – стратег, иноватор и лидер.
В този епизод на „Смелите Млади“ ще се срещнете с Борис Стоянов –
Workflow and Process lead в Digitas и един от най-награждаваните млади
рекламисти у нас. Ще проследите хронологията на неговия път – от
ученическите години в математическа гимназия, през първите опити в
програмирането и визуалните изкуства, от избора на специалност
„Реклама“ и ранните екипни проекти в Нов български университет до света
на рекламния бизнес.
От математика до реклама – неочакваният завой
Борис започва своя разказ от ученическите си години, когато математиката
е основната му страст. Въпреки логичния път към технологиите, той усеща
по-силно привличане към визуалната комуникация, психологията и
креативността. Това води до решаваща промяна – избира специалност
„Реклама“ в НБУ, където започва трансформацията му в рекламист.
Университетът като „безопасен аквариум“ за експерименти
Грешките в университетската среда са най-ценният ми учител, казва Борис.
Участието му в проекта „Рекламна академия“ е повратен момент. Там той
преодолява страха си от презентиране. Развива лидерски и комуникационни
умения. Придобива увереност в работата под напрежение. „Колкото повече
опит трупаш, толкова по-малко се страхуваш“, уверено обяснява Борис.
Младият рекламист не просто се развива – той побеждава.
Смелост, постоянство и философия за успех
В разговора ни Борис Стоянов разкрива своята житейска и професионална
философия: смелост да поемаш рискове, дори когато няма сигурна рецепта
за успех; постоянството – успехът не е крайна дестинация, а процес.
Баланс между страст, полезност и устойчивост – личната му формула за
удовлетворение
А ето и част житейските му принципи, до които го е довело
професионалното му развитие:
„Всичко, което съм постигнал, е резултат на проактивност и приемане на
възможности“.
„Не е важна крайната цел, а пътят и смисълът до нея – преживяването е
най-голямата награда“.
„Животът е да правиш това, което ти харесва и да го смесваш с нещо,
което е полезно за друг“.
Историята на Борис Стоянов, разказана в „Смелите Млади“ е вдъхновяващ
пример за това как стремежът към знания, смелостта да опитваш и
проактивното мислене могат да отворят врати към една впечатляваща
кариера в рекламата и дигиталния свят.
Не пропускайте да чуете целия разговор в новия епизод на „Смелите Млади“
и да се вдъхновете от личния му път към успеха.